Įgyvendinti projektai

„LTG Infra“ pradėjo naudoti naują Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvą
Ilgamečiam UAB „Alwark“ klientui „LTG Infra“ pristatytas naujas, Švedijoje pagal specialų užsakymą pagamintas, Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvas, siekiant užtikrinti aukščiausius techninius standartus bei patikimą darbą Kauno intermodaliniame terminale (KIT). Naujasis krautuvas, sveriantis 77 tonas, leis „LTG Infra“ plėsti krovos galimybes bei teikti papildomas ir kokybiškas intermodalinių krovinių aptarnavimo paslaugas. Krautuvas gali krauti 20, 40 ir 45 pėdų konteinerius bei puspriekabes, o jo keliamoji galia siekia net 46 tonas. Unikalus hidraulinis griebtuvas suteiks daugiau universalumo bei naudojimo galimybių. Dar vienas šio krautuvo privalumas tas, jog jį galima naudoti kaip mobilų kraną.

„Džiaugiamės galėdami pristatyti Kauno intermodaliniam terminalui Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvą, pasižymintį ypatingu patikimumu bei kokybe. Šis krautuvas ne tik atitinka aukščiausius techninius standartus, bet ir užtikrina saugų ir efektyvų darbą net ir sudėtingiausiomis sąlygomis,“ – sako Mantas Lalas, „Alwark“ Klaipėdos pardavimų vadovas.

Mūsų bendrovė yra visuomet pasiruošusi teikti aukščiausio lygio aptarnavimą bei techninę priežiūrą mūsų klientui „LTG Infra“, įgyvendinančiam svarbius plėtros projektus bei siekiančiam padidinti terminalo pajėgumus, užtikrinti efektyvų tiek civilinių, tiek karinių krovinių tvarkymą. Norime pabrėžti, jog labai vertiname tarpusavio bendradarbiavimą bei „LTG Infra“ pasitikėjimą mūsų tiekiama technika bei paslaugomis.
Plačiau
Klaipėdos konteinerių terminalas įsigijo iš Alwark jau trečia Konecranes konteinerių keltuvą
Klaipėdos konteinerių terminalas įsigijo iš Alwark jau trečią Konecranes konteinerių keltuvą. Šie keltuvai pritaikyti tuščių konteinerių kėlimui. Ši technika, pasižyminti apkrovos jutimo hidraulika ir ErgoCab kabina, užtikrina darbo efektyvumą ir vairuotojo komfortą. Šis projektas parodo Alwark įsipareigojimą atitikti klientų poreikius ir padėti optimizuoti krovos operacijas.
Plačiau
Darbus Klaipėdos uoste pradeda didžiausias hidraulinis kranas Baltijos šalyse
Iš Suomijos į Klaipėdą uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse hidraulinis kranas „Mantsinen 300“, kurio pajėgumas siekia iki 1300 tonų per valandą. Naująjį kraną pagal specialų užsakymą pristatė krovos, sandėliavimo, technikos pardavimo, nuomos bei aptarnavimo paslaugas Baltijos šalyje teikianti bendrovė „Alwark“.
Plačiau
LTG investavo į techniką, pritaikytą abiejų standartų vėžių aptarnavimui
Krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“, priklausanti „Lietuvos geležinkelių“  (LTG) grupei, atnaujino riedmenų traukos parką naujais lokotraktoriais, kurie pritaikyti ne tik senajai geležinkelio vėžei, bet ir naujajai europinei.
Plačiau

Kauną pasiekė dvi naujos GOUPIL elektrinės šiukšliavežės

2020-05-08
Kompaktiškos, ekologiškos ir tylios – tokios dvi GOUPIL pilnai elektrinės šiukšliavežės jau pristatytos ir sėkmingai dirba Kauno mieste.

„Kompaktiškos, pilnai elektrinės mašinos be jokio triukšmo bei taršos rinks šiukšles ankštose Kauno erdvėse, žaliosiose zonose, pėsčiųjų takuose. Pagaliau ir Lietuva prisijungia prie naujausių pasaulinių tendencijų darbinę techniką keisti elektrine, kai asmeniniai elektriniai automobiliai jau nebėra naujiena“, – pažymi Tomas Samulionis, krovos ir specialiosios technikos pardavimo bendrovės „Alwark“ komunalinės technikos padalinio vadovas.

Daugiau apie projektą skaitykite DELFI straipsnyje:
https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/lietuva-pasieke-kompaktiski-elektriniai-sunkvezimiai-pirmiausia-ismegins-kaunieciai.d?id=84220325&fbclid=IwAR0mhsNJ1Lf9FInEFLufDJgsEhmJhowR4-PPyNJGSVT8Humjbx-1jnLkV-w

(Foto: Kauno miesto savivaldybė)

Įgyvendinti projektai

„LTG Infra“ pradėjo naudoti naują Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvą
Ilgamečiam UAB „Alwark“ klientui „LTG Infra“ pristatytas naujas, Švedijoje pagal specialų užsakymą pagamintas, Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvas, siekiant užtikrinti aukščiausius techninius standartus bei patikimą darbą Kauno intermodaliniame terminale (KIT). Naujasis krautuvas, sveriantis 77 tonas, leis „LTG Infra“ plėsti krovos galimybes bei teikti papildomas ir kokybiškas intermodalinių krovinių aptarnavimo paslaugas. Krautuvas gali krauti 20, 40 ir 45 pėdų konteinerius bei puspriekabes, o jo keliamoji galia siekia net 46 tonas. Unikalus hidraulinis griebtuvas suteiks daugiau universalumo bei naudojimo galimybių. Dar vienas šio krautuvo privalumas tas, jog jį galima naudoti kaip mobilų kraną.

„Džiaugiamės galėdami pristatyti Kauno intermodaliniam terminalui Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvą, pasižymintį ypatingu patikimumu bei kokybe. Šis krautuvas ne tik atitinka aukščiausius techninius standartus, bet ir užtikrina saugų ir efektyvų darbą net ir sudėtingiausiomis sąlygomis,“ – sako Mantas Lalas, „Alwark“ Klaipėdos pardavimų vadovas.

Mūsų bendrovė yra visuomet pasiruošusi teikti aukščiausio lygio aptarnavimą bei techninę priežiūrą mūsų klientui „LTG Infra“, įgyvendinančiam svarbius plėtros projektus bei siekiančiam padidinti terminalo pajėgumus, užtikrinti efektyvų tiek civilinių, tiek karinių krovinių tvarkymą. Norime pabrėžti, jog labai vertiname tarpusavio bendradarbiavimą bei „LTG Infra“ pasitikėjimą mūsų tiekiama technika bei paslaugomis.
Plačiau
Klaipėdos konteinerių terminalas įsigijo iš Alwark jau trečia Konecranes konteinerių keltuvą
Klaipėdos konteinerių terminalas įsigijo iš Alwark jau trečią Konecranes konteinerių keltuvą. Šie keltuvai pritaikyti tuščių konteinerių kėlimui. Ši technika, pasižyminti apkrovos jutimo hidraulika ir ErgoCab kabina, užtikrina darbo efektyvumą ir vairuotojo komfortą. Šis projektas parodo Alwark įsipareigojimą atitikti klientų poreikius ir padėti optimizuoti krovos operacijas.
Plačiau
Darbus Klaipėdos uoste pradeda didžiausias hidraulinis kranas Baltijos šalyse
Iš Suomijos į Klaipėdą uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse hidraulinis kranas „Mantsinen 300“, kurio pajėgumas siekia iki 1300 tonų per valandą. Naująjį kraną pagal specialų užsakymą pristatė krovos, sandėliavimo, technikos pardavimo, nuomos bei aptarnavimo paslaugas Baltijos šalyje teikianti bendrovė „Alwark“.
Plačiau
LTG investavo į techniką, pritaikytą abiejų standartų vėžių aptarnavimui
Krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“, priklausanti „Lietuvos geležinkelių“  (LTG) grupei, atnaujino riedmenų traukos parką naujais lokotraktoriais, kurie pritaikyti ne tik senajai geležinkelio vėžei, bet ir naujajai europinei.
Plačiau