Karjera Alwark grupėje

Vertiname savo darbuotojus ir skatiname juos tobulėti!

     „Alwark“ į savo komandą priima sumanius ir drąsius specialistus, norinčius ir siekiančius savo žinias, patirtį ir idėjas realizuoti mūsų įmonėje. Sukuriame visas tobulėjimo galimybes, pripažįstame savo darbuotojų asmeninius prioritetus. Darbuotojus skatiname tobulėti, keliame jų kvalifikaciją, nuolat apmokome ir tokiu būdu užtikriname kompetenciją bei įsipareigojimo supratimą.

     Jei norite tapti mūsų komandos nariu, siųskite savo CV ir motyvacinį laišką el. paštu: cv@alwark.lt. Su informacija apie asmens duomenų tvarkymą galite susipažinti čia.
Responsibilities are but not limited to:
  • lead service and parts business in the company;
  • build, lead, motivate and develop a highly successful team that achieves its objectives; 
  • formulate department budget, conduct operative planning, develop and use various reporting tools to facilitate the department planning and controlling; 
  • administer and manage all aspects of Clients complaints, deal with any complaint and find resolutions to them; 
  • maintain continuously enhancing customer satisfaction; 
  • build, maintain strong, long-lasting relationships with Key Clients and Key Suppliers; 
  • implement personnel strategy to have the best and motivated staff; 
  • strong relationship with other departments in the company. 

Candidate should have:
  • strong technical understanding, as well as current or very recent experience within the similar position at least 3 years (preferred – dealership or other big automotive company);
  • strong interpersonal, analytical, organization, leadership and problem-solving skills; 
  • excellent computer skills and proficiency in MS Office applications; 
  • effective oral and written communication skills; 
  • skills in fiscal management and budget preparation;
  • be flexible, goal-oriented and highly organized; 
  • must be able to investigate and analyze problems, make sound judgments and solve problems in a timely fashion.

Company offer:
  • opportunity to use knowledge and raise the company to a brand new level;
  • competitive remuneration related to achievements of department;
  • active, goal-oriented, professional team;
  • training, team building and other events, business trips as well.
 
If You are goal oriented person, focused and open minded, then you are the ONE who we are looking for. 
 
Please send your CV to sandra@personalosprendimai.com until 6th of September.
 
Confidentiality guaranteed. Only selected applicants will be informed.


Mes pakviesime Jus  į savo komandą, jeigu Jūs :
  • Turite techninį išsilavinimą;
  • Sugebate dirbti savarankiškai;
  • Dirbate kompiuteriu;
  • Turite anglų (arba vokiečių) kalbos pagrindus. 

Darbo pobūdis:
  • Technikos paruošimas, priežiūra ir remontas;
  • Būsite pilnai aprūpintas kokybiška įranga ir darbo priemonėmis.

Mes Jums siūlome:
  • Įdomų ir nemonotonišką darbą;
  • Gerą atlyginimą,  atitinkantį Jūsų kvalifikaciją;
  • Visas socialines garantijas;
  • Profesinio tobulėjimo galimybes. 

Susidomėjote? Atsiųskite savo CV ar skambinkite:
Serviso vadovas
Tomas Mockus
+ 370 655 71 666
cv@alwark.lt