Įgyvendinti projektai

„LTG Infra“ pradėjo naudoti naują Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvą
Ilgamečiam UAB „Alwark“ klientui „LTG Infra“ pristatytas naujas, Švedijoje pagal specialų užsakymą pagamintas, Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvas, siekiant užtikrinti aukščiausius techninius standartus bei patikimą darbą Kauno intermodaliniame terminale (KIT). Naujasis krautuvas, sveriantis 77 tonas, leis „LTG Infra“ plėsti krovos galimybes bei teikti papildomas ir kokybiškas intermodalinių krovinių aptarnavimo paslaugas. Krautuvas gali krauti 20, 40 ir 45 pėdų konteinerius bei puspriekabes, o jo keliamoji galia siekia net 46 tonas. Unikalus hidraulinis griebtuvas suteiks daugiau universalumo bei naudojimo galimybių. Dar vienas šio krautuvo privalumas tas, jog jį galima naudoti kaip mobilų kraną.

„Džiaugiamės galėdami pristatyti Kauno intermodaliniam terminalui Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvą, pasižymintį ypatingu patikimumu bei kokybe. Šis krautuvas ne tik atitinka aukščiausius techninius standartus, bet ir užtikrina saugų ir efektyvų darbą net ir sudėtingiausiomis sąlygomis,“ – sako Mantas Lalas, „Alwark“ Klaipėdos pardavimų vadovas.

Mūsų bendrovė yra visuomet pasiruošusi teikti aukščiausio lygio aptarnavimą bei techninę priežiūrą mūsų klientui „LTG Infra“, įgyvendinančiam svarbius plėtros projektus bei siekiančiam padidinti terminalo pajėgumus, užtikrinti efektyvų tiek civilinių, tiek karinių krovinių tvarkymą. Norime pabrėžti, jog labai vertiname tarpusavio bendradarbiavimą bei „LTG Infra“ pasitikėjimą mūsų tiekiama technika bei paslaugomis.
Plačiau
Klaipėdos konteinerių terminalas įsigijo iš Alwark jau trečia Konecranes konteinerių keltuvą
Klaipėdos konteinerių terminalas įsigijo iš Alwark jau trečią Konecranes konteinerių keltuvą. Šie keltuvai pritaikyti tuščių konteinerių kėlimui. Ši technika, pasižyminti apkrovos jutimo hidraulika ir ErgoCab kabina, užtikrina darbo efektyvumą ir vairuotojo komfortą. Šis projektas parodo Alwark įsipareigojimą atitikti klientų poreikius ir padėti optimizuoti krovos operacijas.
Plačiau
LTG investavo į techniką, pritaikytą abiejų standartų vėžių aptarnavimui
Krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“, priklausanti „Lietuvos geležinkelių“  (LTG) grupei, atnaujino riedmenų traukos parką naujais lokotraktoriais, kurie pritaikyti ne tik senajai geležinkelio vėžei, bet ir naujajai europinei.
Plačiau
SBA grupės įmonei Germanika pristatyti septyni nauji Linde krautuvai
Naujieji krautuvai jau dirba viename didžiausių ir moderniausių baldų fabrikų Lietuvoje
 
Plačiau

Darbus Klaipėdos uoste pradeda didžiausias hidraulinis kranas Baltijos šalyse

2022-07-05
Iš Suomijos į Klaipėdą uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse hidraulinis kranas „Mantsinen 300“, kurio pajėgumas siekia iki 1300 tonų per valandą. Naująjį kraną pagal specialų užsakymą pristatė krovos, sandėliavimo, technikos pardavimo, nuomos bei aptarnavimo paslaugas Baltijos šalyje teikianti bendrovė „Alwark“.

„Teko išpjauti krantinėje esančias betonines ratų atmušas, kad kranas galėtų išvažiuoti ant krantinės. Iškrovimo procedūra praėjo ganėtinai sklandžiai ir be didelių sunkumų. Tai buvo sunkiausia ir didžiausia savo gabaritais technika „Alwark“ istorijoje, kurią teko pristatyti klientui“, – pasakojo Klaipėdos atstovybės atstovas Mantas Lalas. 
Įspūdingi duomenys 

„Alwark“ pristatytas „Mantsinen 300“ kranas išsiskiria techninėmis savybėmis – leistų per valandą pakelti 900 lengvųjų automobilių, 40 metrų krovinio kėlimo aukštis yra lygus 16 aukštų gyvenamajam namui, o galimybė krovinį perkelti yra net už 38 metrų.

„Mantsinen 300“ įsigijo Klaipėdos terminalo grupei priklausanti jūrinės krovos bendrovė Malkų įlankos terminalas. Ši investicija turėtų padidinti iki 2,5 mln. tonų metines terminalo krovos pajėgumus, taip pat du kartus padidins grūdų krovos pajėgumus.
„Išplėtę pajėgumus galime krauti įvairesnius krovinius, tai išplečia mūsų paslaugų spektrą ir didina konkurencingumą. Su naujuoju kranu dirbsime greičiau ir galėsime aptarnauti didesnius laivus“, – teigė Malkų įlankos direktorius Julius Kiršis. 

Hidraulinis kranas yra vienas didžiausių pasaulyje gaminamų tokio tipo kranų, kuris geba iškrauti net „Panamax“ dydžio laivus. Tai didžiausias modelis, kurį gamina Suomijos gamykla. M. Lalo teigimu, toks kranas gali krauti įvairius birius krovinius, kaip pvz. metalo laužą, žemės ūkio produktus, skaldą ir pan. Taip pat galima krauti jūrinius konteinerius, didmaišius, ilgus negabaritinius krovinius, kurių  svoris neviršija 50 tonų. 

„Šis kranas neabejotinai padidins kliento krovos galimybes ir suteiks pranašumo konkurencinėje aplinkoje. Klientas dėl krano universalumo galės praplėsti krovos paslaugų spektrą. Ne ką mažiau svarbus momentas –  šis elektrinis kranas yra ekonomiškesnis lyginant su dyzeliniais varikliais varomais. Jo techninis aptarnavimas yra gerokai pigesnis ir visiškai draugiškas aplinkai dėl nulinės CO emisijos“, – teigia „Alwark“ Klaipėdos atstovybės vadovas.

 

Įgyvendinti projektai

„LTG Infra“ pradėjo naudoti naują Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvą
Ilgamečiam UAB „Alwark“ klientui „LTG Infra“ pristatytas naujas, Švedijoje pagal specialų užsakymą pagamintas, Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvas, siekiant užtikrinti aukščiausius techninius standartus bei patikimą darbą Kauno intermodaliniame terminale (KIT). Naujasis krautuvas, sveriantis 77 tonas, leis „LTG Infra“ plėsti krovos galimybes bei teikti papildomas ir kokybiškas intermodalinių krovinių aptarnavimo paslaugas. Krautuvas gali krauti 20, 40 ir 45 pėdų konteinerius bei puspriekabes, o jo keliamoji galia siekia net 46 tonas. Unikalus hidraulinis griebtuvas suteiks daugiau universalumo bei naudojimo galimybių. Dar vienas šio krautuvo privalumas tas, jog jį galima naudoti kaip mobilų kraną.

„Džiaugiamės galėdami pristatyti Kauno intermodaliniam terminalui Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvą, pasižymintį ypatingu patikimumu bei kokybe. Šis krautuvas ne tik atitinka aukščiausius techninius standartus, bet ir užtikrina saugų ir efektyvų darbą net ir sudėtingiausiomis sąlygomis,“ – sako Mantas Lalas, „Alwark“ Klaipėdos pardavimų vadovas.

Mūsų bendrovė yra visuomet pasiruošusi teikti aukščiausio lygio aptarnavimą bei techninę priežiūrą mūsų klientui „LTG Infra“, įgyvendinančiam svarbius plėtros projektus bei siekiančiam padidinti terminalo pajėgumus, užtikrinti efektyvų tiek civilinių, tiek karinių krovinių tvarkymą. Norime pabrėžti, jog labai vertiname tarpusavio bendradarbiavimą bei „LTG Infra“ pasitikėjimą mūsų tiekiama technika bei paslaugomis.
Plačiau
Klaipėdos konteinerių terminalas įsigijo iš Alwark jau trečia Konecranes konteinerių keltuvą
Klaipėdos konteinerių terminalas įsigijo iš Alwark jau trečią Konecranes konteinerių keltuvą. Šie keltuvai pritaikyti tuščių konteinerių kėlimui. Ši technika, pasižyminti apkrovos jutimo hidraulika ir ErgoCab kabina, užtikrina darbo efektyvumą ir vairuotojo komfortą. Šis projektas parodo Alwark įsipareigojimą atitikti klientų poreikius ir padėti optimizuoti krovos operacijas.
Plačiau
LTG investavo į techniką, pritaikytą abiejų standartų vėžių aptarnavimui
Krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“, priklausanti „Lietuvos geležinkelių“  (LTG) grupei, atnaujino riedmenų traukos parką naujais lokotraktoriais, kurie pritaikyti ne tik senajai geležinkelio vėžei, bet ir naujajai europinei.
Plačiau
SBA grupės įmonei Germanika pristatyti septyni nauji Linde krautuvai
Naujieji krautuvai jau dirba viename didžiausių ir moderniausių baldų fabrikų Lietuvoje
 
Plačiau