„Linde“ serviso ekspertas G. Vaikutis: „Esame viena komanda“

2022-09-21
„Dirbau automobilių servise, juos remontavau. Bet norėjau pokyčių ir juos radau“, – pasakoja jau 15 metų „Alwark“ įmonėje dirbantis, „Linde“ serviso ekspertas Girdutis Vaikutis. – „Nuo vaikystės mėgau didelę techniką. Tačiau atėjus dirbti į „Alwark“ reikėjo daug ko išmokti.“
Ilgametis įmonės darbuotojas, kuris darbą pradėjo kaip krautuvų mechanikas, neslepia, kad karjeros pradžioje susidūrė su daug iššūkių. Tuo metu Lietuvoje buvo tik trys žmonės, kurie dirbo su šios technikos mechanika, o ekspertų šalyje iš vis nebuvo.
„Pasitardami tarpusavyje, patys sugalvodavome kaip „išsisukti“ iš padėties. Tai – labai įdomus darbas, nes dirbi su didžiausia technika“, – pirmuosius savo darbo metus prisimena „Linde“ serviso ekspertas.
Kartelę užkėlė greitai
G. Vaikutis džiaugiasi, kad būtent „Alwark“ įmonė yra pavyzdys visoms jų rinkos bendrovėms ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse.
„Kuo skiriasi „Alwark“ servisas nuo kitų? Tai – aukštos kvalifikacijos servisas. Tiek darbuotojams, tiek mechanikams ir klientams sudarome tokias sąlygas, kad jie žinotų  –  esame geriausi rinkoje, numeris vienas“, – sako jau 15 metų bendrovėje dirbantis G. Vaikutis.
Jis neslepia, kad iš konkurentų dažnai išgirsta pasikartojančią frazę: „Ai, čia šitie, kurie europietiškai dirba.“ Tačiau pasak „Linde“ serviso eksperto, būtent dėl savo požiūrio į darbą „Alwark“ tapo rinkos lyderiais.
„Mes visada dirbame pagal instrukcijas, kurias nurodo gamintojas ir darome tik taip, kaip reikia. Stengiamės sutaisyti viską iš pirmo karto, kad nereikėtų daugiau grįžti prie to pačio darbo keletą kartų“, – pasakoja G. Vaikutis ir priduria, kad itin džiaugiasi, kai jaunimas pasirenka darbą būtent „Alwark“. – „Visi, kurie čia ateina – labai patenkinti sąlygomis.“
Kolektyvas – geriausias
„Žavi darbas, kolektyvas, visi, kas nori ir geba dirbti – visada čia lieka. Pamatai Lietuvą, sutinki skirtingus žmonės“, – apie vidinę „Alwark“ darbo kultūrą sako G. Vaikutis. – „Mūsų vadovai – labai paprasti, visi kalbasi su darbuotojais, randa sprendimus. Esame viena komanda.“
O ir pats „Linde“ serviso ekspertas šiuo metu – didžiausias ramstis mechanikams. Būtent jis padeda išspręsti visus techninius klausimus, įveikti įvairias užduotis, susijusias su krautuvų mechanika ir jų patobulinimais.
„Ieškome sprendimų, kurie būtų tinkami tiek mums, tiek klientui. Juos konsultuojame, kokie krautuvai būtų tinkamiausi. Mano darbe – rutinos nėra. Kiekvieną dieną – vis naujiena“, – juokiasi „Alwark“ darbuotojas.
Tiesa, prisipažįsta, kad labiausiai bijo darbo pabaigos – penktadienio 16 valandos. Būtent tuo metu įmonė sulaukia daugiausia skambučių, kad vienas ar kitas krautuvas sugedo ir tenka lėkte lėkti padėti klientui: „Su jais labai greitai tampame draugais. Mūsų darbų kokybė ir požiūris į klientą – labai geras. Todėl, jeigu tik vienas jų pabėga, dažniausiai ir sugrįžta, nes geriau neranda.“