Iš Suomijos į Klaipėdą uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse hidraulinis kranas „Mantsinen 300“, kurio pajėgumas siekia iki 1300 tonų per valandą. Naująjį kraną pagal specialų užsakymą pristatė krovos, sandėliavimo, technikos pardavimo, nuomos bei aptarnavimo paslaugas Baltijos šalyje teikianti bendrovė „Alwark“.
Krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“, priklausanti „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupei, atnaujino riedmenų traukos parką naujais lokotraktoriais, kurie pritaikyti ne tik senajai geležinkelio vėžei, bet ir naujajai europinei.
Latvijos oro uostas vėl pasitikėjo Alwark atstovaujamos technikos patikimumu ir įsigijo Douglas orlaivių stūmimo/vilkimo traktorių.
Tai yra didžiausias ir galingiausias vilkikas pagal orlaivių, kuriuos gali priimti Rygos oro uostas, tipą. Šis vilkikas yra skirtas orlaivių perstūmimui nuo įlaipinimo vartų/rankovių ar parkavimo vietų iki išvažiavimo į kilimo taką.
Vilkiko svoris siekia 45 t, o darbinė vilkimo galia net 450 t bendro svorio.
Iš Suomijos į Klaipėdą uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse hidraulinis kranas „Mantsinen 300“, kurio pajėgumas siekia iki 1300 tonų per valandą. Naująjį kraną pagal specialų užsakymą pristatė krovos, sandėliavimo, technikos pardavimo, nuomos bei aptarnavimo paslaugas Baltijos šalyje teikianti bendrovė „Alwark“.
Krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“, priklausanti „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupei, atnaujino riedmenų traukos parką naujais lokotraktoriais, kurie pritaikyti ne tik senajai geležinkelio vėžei, bet ir naujajai europinei.